چگونه بهترین Mop شارژی را در سال 2020 انتخاب کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 51
نویسنده : jessica

خرید بهترین شستشوی بی سیم آسان است زیرا اکنون این راهنما را دارید. با خواندن مداوم آن ، خواهید فهمید که چگونه بهترین شستشوی بی سیم را انتخاب کنید ، و خواهید دید که آنها در نوع خود بی نظیر هستند(best cordless mop).

 

چرا یک موتور پاک کن بی سیم خریداری کنید؟
آزادی حرکت. یک دستگاه شستشوی برقی بی سیم به شما آزادی حرکت بیشتری می بخشد زیرا محدودیتی در فاصله دور از منطقه معین و احتمال تأثیر آن ندارد. با این آزادی افزوده ، مطمئناً از استفاده بی حد و اندازه مشابه و اثرات مفید منطقه خود لذت خواهید برد.

- حداقل شلوغی
با توجه به اینکه این دستگاه فاقد سیم است ، به همین دلیل معمولاً در مورد وسایل بی سیم ، اتاق شما بهم ریخته است. مزیت حداقل بی نظمی این است که اتاق های شما را از احتمال خفگی و ناراحتی های همراه با آن دور می کند.

- کاهش مراقبت و نگهداری
کمبود بند ناف همچنین باعث کاهش جفت ها و موارد مراقبت و نگهداری می شود. این قطعاً خبر خوبی است زیرا به معنای این است که شما زمان و تلاش محدودی را صرف راه خود خواهید کرد. در این بین ممکن است از وقت اضافی برای پیگیری کارهای حیاتی دیگر استفاده کنید.

- ساده تر برای کار
با توجه به قطعات و اجزای محدود ، عملکرد Mopless شارژی نسبتاً ساده تر است. برای مثال شما مجبور نخواهید شد سیم ها را پاک کنید ، آنها را تعویض کنید یا جای آنها را عوض کنید. این به معنای بهبود راحتی شما نیز هست.


چگونه بهترین Mop شارژی را انتخاب کنیم؟

در دهه های گذشته ، برخلاف گذشته که در آن ماپس دارای چوب ، لباسشویی و یک سطل بود ، با اختراع طرح های بیشتر ، طراحی ماپس تکامل یافته است. به عنوان مثال Neobot SpinEasy بی سیم Mop

حتی اگر mops های سطل سنتی هنوز وجود داشته باشند ، اکنون انواع دیگری نیز وجود دارد از جمله mops های برقی که توسط برق و mops های بی سیم که باتری های قابل شارژ تغذیه می شوند.


نوع طبقه
همه ماپ ها برای تمیز کردن تمام طبقات مناسب نیستند. به عنوان مثال ، یک کف فرش به یک موپ نیاز دارد که گزینه های تمیز کردن خشک یا تمیز کردن خشک و مرطوب را ارائه دهد. کف نظیر کف صیقلی دیگر برای تمیزکاری کارآمد و بدون آسیب رساندن به کف ، به ماپس هایی با پد تمیزکاری ملایم و روان نیاز دارد. بنابراین ، قبل از اینکه هرگونه شستشوی بی سیم را برای استفاده در منزل خود انتخاب کنید ، از سازگاری آن با کفپوش خود مطمئن شوید.

چگونه موپینگ را برای کفپوش خود ایده آل می کنید؟ کاملاً آسان است که بتوانید موپ مناسب را با کف خود سازگار کنید. به عنوان مثال ، اکثر تولیدکنندگان نوع بسته بندی را که روی پاک کن تمیز و پاک می کند ، روی بسته بندی نشان می دهند. همچنین می توانید در انتخاب صافی مناسب کف خود از نمایندگی راهنمایی بخواهید.

 

اندازه مخزن
ماپ های بی سیم به اندازه های مختلف مخزن آب برای ذخیره آب مجهز شده اند. اگر به یک موپ نیاز دارید که می تواند یک اتاق بزرگ را به خصوص در مکان های تجاری تمیز کند ، حتماً یک موپ را انتخاب کنید که مخزن بزرگی داشته باشد. یک مخزن بزرگ به شما امکان می دهد سریع تمیز شوید زیرا نیازی به ادامه پر کردن مخزن آب ندارید. ظرفیت مخازن از 10 تا 15 اونس است.

 

سهولت استفاده
چقدر طول می کشد تا قسمت mops را کنار هم قرار دهید یا حتی شروع به کار کنید؟ اینها برخی از مواردی است که باید قبل از خرید موپینگ برای تمیز کردن کف در نظر بگیرید.

پاک کننده آسان برای استفاده باعث صرفه جویی در وقت و انرژی تمیز کردن می شود زیرا شما مجبور نیستید بیش از حد برای نصب یا حتی شروع به کار آن تلاش کنید. بنابراین ، بررسی مشتری را بخوانید تا ببینید مارک موپکی که قصد خرید آن را دارید هنگام استفاده مناسب است. چرخش سر باید آسان باشد و گرد و خاک و آب را نیز به سرعت جمع کنید.

 

وزن
ماپ های بی سیم در وزن های مختلفی قرار دارند که از 3 پوند تا 10 پوند یا بیشتر متغیر هستند. بنابراین ، برای جابجایی آسان موتور ، به خصوص ، اگر تنها شخصی نیستید که از آن استفاده می کنید ، حتماً یک پاک کن قابل حمل انتخاب کنید. وزنه برداری با وزن حدود 3 تا 5 پوند ایده آل خواهد بود.

 

لوازم جانبی
لوازم جانبی نوع یا تعداد لنت های تمیز کننده ارائه شده است. ماپ ها با لوازم جانبی تمیزکاری متفاوتی عرضه می شوند که بعضی از آنها دارای پد های قابل استفاده مجدد هستند ، در حالی که دیگران با یک برس و پد برای تمیز کردن بسته بندی شده اند. اگر در خانه خود انواع مختلفی از کف را مجهز کرده اید ، برای راحتی کار هنگام تمیز کردن طبقات مختلف ، موپی را انتخاب کنید که دارای لوازم تمیز کننده مختلف باشد.

 

طراحی دستگیره
طراحی دسته یکی دیگر از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر شما یک خانگی پاک کن مناسب خانواده دارید. برخی از مدل ها با دسته قابل تنظیم ساخته شده اند به گونه ای که می توانید در هنگام تمیز کردن ، ارتفاع را تنظیم کرده یا حتی آن را بچرخانید ، در حالی که سایر مدل ها از طراحی استاندارد برخوردار هستند.

بنابراین ، همیشه سراغ موپینگ بروید که دارای دسته قابل تنظیم باشد تا راحتی همه اعضا هنگام استفاده از آن تضمین شود.


نتیجه
اگر به دنبال بهترین بهترین mops های بی سیم برای اهداف تمیز کردن منزل یا تجاری هستید ، راهنمای فوق از gadgetplus بهترین گزینه ها را برای انتخاب دارد. پس از بررسی و راهنما ، موپی را که متناسب با نظافت و کف شما است انتخاب کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: